Tuesday, June 18, 2019

δεν θα βγουμε απο το ευρω

https://siydwxes.blogspot.com/2019/04/blog-post_105.html

Το Καμπή - Πέρδικα μήκους 37χλμ. αντικαθιστά το σημερινό οδικό τμήμα της Εθνικής Οδού Άρτας-Ιωαννίνων, ένα από τα στενότερα, δυσκολότερα οδικά τμήματα στο οποίο κάθε χρόνο ο φόρος αίματος είναι μεγάλος καθώς συμβαίνουν δεκάδες τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα.


Από το σύνολο του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού, το συγκεκριμένο τμήμα θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως "Τέμπη" της Ηπείρου και λόγω της γεωμορφολογίας της περιοχής. Ξεκινά από την υφιστάμενη παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας και συγκεκριμένα από την Φιλιππιάδα Άρτας και καταλήγει στην Πέρδικα Ιωαννίνων. Μαζί με την Παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας δημιουργούν ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 53χλμ. Το τμήμα αυτό θα συντομεύσει την χρονοαπόσταση από/προς τα Ιωάννινα κατά περίπου 30 λεπτά, μικραίνοντας ακόμα περισσότερο τη διαδρομή.


δεν θα βγουμε απο το ευρω

δεν θα βγουμε απο το ευρω

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΙΧΜΗ news το νέο τμήμα αντικαθιστά την πολύ δύσκολη σημερινή διαδρομή που χαρακτηρίζεται από την στενότητα του δρόμου, τα πολύ άσχημα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος ενώ κινείται ανάμεσα σε ορεινούς όγκους που ιδιαίτερα το χειμώνα κάνουν την συγκεκριμένη διαδρομή ιδιαίτερα επικίνδυνη.


Το τμήμα Καμπή-Πέρδικα έχει 4 ανισόπεδους κόμβους: 1.Ανισόπεδος Κόμβος Φιλιπιάδας, 2.Ανισόπεδος Κόμβος Γοργόμυλου, 3.Ημικόμβος Αμμοτόπου, 4.Ανισόπεδος Κόμβος Τερόβου. Διαθέτει 2 λωρίδες + ΛΕΑ Στο τμήμα θα λειτουργήσει ο σταθμός διοδίων Τερόβου, όχι όμως από την παράδοση που έρχεται αλλά από την επίσημη έναρξη λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου στα τέλη Μαρτίου.


aegeanair προσθηκη αποσκευης


τατιανα στεφανιδου χωρις ρετους
https://olniqmhc.blogspot.com/2019/04/blog-post_12.html

No comments:

Post a Comment