Thursday, May 16, 2019

καφε αλγη σε ενυδρειο

λυσαρι ε δημοτικου γλωσσα αρνος
απολυση στο δημοσιο

"Το όνειρο μου πέθανε. Μετά την ευφορία της προηγούμενης σεζόν κατά την οποία αναδειχθήκαμε πρωταθλητές, ο, τι ονειρεύτηκα ήταν να μείνω στη Λέστερ. Δυστυχώς δεν ήταν γραφτό" ήταν οι πρώτες λέξεις της επίσημης ανακοίνωσης του Κλαούντιο Ρανιέρι προς τον Τύπο και τους οπαδούς, που είναι σε αναβρασμό.


καφε αλγη σε ενυδρειο

καφε αλγη σε ενυδρειο

2017 02 23T200447Z 130881887 MT1ACI14756268 RTRMADP 3 SOCCER ENGLAND CHE LEI
(Ο Ρανιέρι κατευθύνεται για την απονομή του τίτλου στην Λέστερ - Πηγή: Reuters / Eddie Keogh Livepic)


https://smiucgkm.blogspot.com/2019/04/blog-post_105.html

Λίγες ώρες μόνον μετά το σοκ της απόλυσης, ο Ιταλός τεχνικός επέλεξε αυτό τον τρόπο για να αποχαιρετήσει τον κόσμο της Λέστερ. "Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου, Ροζάνα, και όλη την οικογένειά μου για την αμέριστη στήριξή τους κατά τη διάρκεια της θητείας μου στη Λέστερ. Τα "ευχαριστώ" μου πηγαίνουν στον Πάολο και τον Αντρέα, οι οποίοι με συνόδευσαν σε αυτό το πανέμορφο ταξίδι. Στον Στιβ Κάτνερ και τον Φράνκο Γκρανέλο για την ευκαιρία που μου έδωσαν να γίνω πρωταθλητής. Περισσότερο, πρέπει να ευχαριστήσω τη Λέστερ. Ευχαριστώ όλους τους δημοσιογράφους και τα media που ήρθαν μαζί μας και κατέγραψαν την μεγαλύτερη ιστορία στο ποδόσφαιρο. Τα εγκάρδια ευχαριστώ μου σε όλους στην ομάδα, σε όλους τους παίκτες, το σταφ, σε καθέναν που ήταν εκεί και αποτέλεσε μέρος αυτών που επιτύχαμε.



Claudio Ranieri says 'yesterday my dream died' in first words after shock Leicester City sacking https://t.co/8lBlosySAo

— Telegraph Sport (@TelegraphSport) 24 Φεβρουαρίου 2017


https://smiucgkm.blogspot.com/2019/05/blog-post_103.html

No comments:

Post a Comment